Mendelssohn’s “Socratic Soul” and Lavater: From Knowledge to Conversion Pablo Ríos Flores 243-277 2023-12-07
The value of the forbidden in the campaign carried out to promote a Givenchy brand perfume. Case Study Manuel Canga Sosa 69-82 2023-06-30
FORMACIÓN CIUDADANA Y CONSTRUCCIÓN DE PAZ CON EQUIDAD. RETOS ACTUALES DE LA EDUCACIÓN MEDIA SUPERIOR Xicoténcatl Martínez Ruiz, Sylvia van Dijk 2020-01-26
The Contemporary Reception of Marx’s “Fragment on Machines”: Critique and Elements for a Reinterpretation Nicolás Germinal Pagura 155-192 2022-04-18
LOS FINES DE LA EDUCACIÓN EN LA PEDAGOGÍA ESTRUCTURATIVA DE JOSÉ VASCONCELOS María del Pilar Macías Barba 2021-07-02
The Union of Logic and Metaphysics in Hegel: The Problem of the Fracture Between Thinking and Being Andrés Ortigosa 215-241 2023-12-07
Esposito, R. (2017). Personas, cosas, cuerpos. Prólogo de Antonio Valdecantos; traducción de Albert Jiménez. Madrid: Trotta. 124pp. ISBN: 978-84-9879-696-4. Bruno Daniel Alfonzo 458 - 464 2018-12-13
The Kantian Reception of Republicanism, Toleration and Enlightenment Enzo Solari 299 - 335 2018-06-08
The pandemic as a narrative resource: content and discourse analysis of two audiovisuals products Rodrigo Urcid Puga 45-55 2022-05-30
Nosetto, L. (2022). Autoridad y poder. Arqueología del Estado. Las cuarenta. 203 pp. Emilse Toninello 485-491 2023-08-01
COMPETENCIAS PROFESIONALES Y SU DESARROLLO MEDIANTE APRENDIZAJE-SERVICIO EN LA UNIVERSIDAD: PERSPECTIVA DE LOS EMPLEADORES Carolina Ugarte, María Arantzamendi, Concepción Naval Durán, Natalia Verea, Elena Arbués 2021-07-02
LA UNIVERSIDAD MEXICANA EN LA SOCIEDAD DEL CONOCIMIENTO: DESAFÍOS PARA LA INCLUSIÓN SOCIAL Judith Cavazos Arroyo, Martha Leticia Gaeta González 2014-11-03
Deleuze and the Genesis of the Sensus Communis in the “Critique of the Aesthetic Power of Judgment” Pablo Nicolás Pachilla 155-189 2022-08-13
Del Río, F. (2022). Hacia una crítica ética de la historia de la filosofía en México desde una perspectiva de género. Editorial NUN-Sapientia. 90 pp. Axel Arturo Barceló Aspeitia 503-511 2023-12-07
Medina, J. (2017). Decir en Griego la novedad del Hebreo. Introducción a las lecturas talmúdicas de Emmanuel Levinas. Zaragoza: Riopiedras. 173pp. Roberto Casales García 447 - 452 2018-12-13
Lichtung in The End of Philosophy and The Task of Thinking: What Does the Clear of Being Have to Tell Us? Juan José Garrido Periñán 147 2017-07-01