The Oath and the Two Forums: On the Philosophical and Historical Contributions Made by Paolo Prodi to the Debate about the Role of Religion within Western Democracies Andrés Botero, Javier Aguirre 87 - 123 2019-06-29
AUTOCONOCIMIENTO Y DESARROLLO DE VIRTUDES HUMANAS COMO BASE PARA EL EJERCICIO PROFESIONAL ÉTICO: ANÁLISIS DE UNA EXPERIENCIA EVALUATIVA EN EL CONTEXTO UNIVERSITARIO Marcela Chavarría Olarte, Germán Scalzo 2020-07-02
Launching a new online Advertising degree in the context of the Covid-19 pandemic Erika Fernández Gómez, Adela López Martínez, Beatriz Feijoó Fernández 212-222 2021-06-01
CULTURE OF PEACE IN SECONDARY SCHOOL: A SYSTEMATIC REVIEW Bianey Sel Lara, Sergio Humberto Quiñonez Pech 72 - 88 2023-12-27
LA TUTORÍA UNIVERSITARIA ENTRE LATINOAMÉRICA Y EUROPA: EL CASO DE LA UNIVERSIDAD AUSTRAL (ARGENTINA) Y EL DE LA UNIVERSIDAD DE ESTUDIOS DE PALERMO (ITALIA) Alessandro di Vita, Florencia Daura, María Inés Montserrat 2021-01-01
METODOLOGÍAS ACTIVAS PARA LA ENSEÑANZA Y EL APRENDIZAJE Ma. del Carmen Bernal González, Mariel Sarai Martínez Dueñas 2017-12-11
Online flm training and research in times of pandemic: state of affairs in Spain (March 2020-February 2021: a sample) Alfonso López Yepes 175-204 2021-06-01
MOTIVACIÓN A LA LECTURA Y PREFERENCIA DE LOS GÉNEROS LITERARIOS SEGÚN EL SEXO DE ESTUDIANTES Luzmila Flores Correa, Gabriela Verónica Alcalá Adrianzén 2018-12-28
PATH TOWARDS INCLUSION IN HIGHER SECONDARY EDUCATION AND HIGHER: TEACHING VOICES Norma Guadalupe Márquez Cabellos, Briseda Noemí Ramos Ramírez 100 - 111 2023-06-23
The narrative dimension of the video call: a study of filmic speech acts in two short films by Carlos Trujano. Andrea Coghi 56-69 2022-05-30
COMPATIBILIDAD DE LAS RUTINAS DE PENSAMIENTO CON EL APRENDIZAJE INTEGRADO DE CONTENIDOS Y LENGUA EXTRANJERA (AICLE): UN ESTUDIO EXPLORATORIO Alfonso López Hernández 2020-07-02
PROCESOS DE APRENDIZAJE REFLEXIVO EN LA INVESTIGACIÓN PARA LA DOCENCIA Ana Ma. Mata Pérez, Pedro Hernández Sánchez, Gerardo Esteban Centeno Noriega 2019-12-30
METODOLOGÍAS ACTIVAS PARA LA ENSEÑANZA Y EL APRENDIZAJE Ma. del Carmen Bernal González, Mariel Martínez Dueñas 2009-06-26
VALIDATION OF QUESTIONNAIRE ON SELF-REGULATION OF LEARNING IN INITIAL TEACHER TRAINING Virginia Aguilar Davis, Carlos Hernández Rodríguez 72 - 93 2022-07-01
LA AFECTIVIDAD EN EL APRENDIZAJE DEL IDIOMA INGLÉS COMO SEGUNDA LENGUA Martha Romero Zárate, Emma Verónica Santana Valencia 2021-07-02
EXPERIENCIAS DIDÁCTICAS DEL APRENDIZAJE EN LÍNEA EN LA UNIVERSIDAD DE MANAGUA: MEDIACIÓN CON LA TECNOLOGÍA Iliana Artiles Olivera, Dora María Meza Cornavaca, Hazel Margarita Saravia García, Ricardo Antonio Reyes Norori 2021-01-01
A Great Victory is a Great Danger: Max Weber, Friedrich Nietzsche and the Epigonism’s Problem Octavio Majul Conte Grand 263-300 2017-11-11