LA FORMACIÓN DE LOS EDUCADORES MUSICALES EN MÉXICO: RETOS Y PROPUESTAS Gabriel Pliego Carrasco 2011-06-26
The Thought of Young María Zambrano (1928- 1939). An Approach from the Perspective of Conservative Liberalism Enric Luján, jbaquesq@ub.edu 191-223 2022-12-02
Espino Martín, J. y Cavalletti, G. (eds.) (2019). Recepción y modernidad en el siglo XIX. La antigüedad clásica en la configuración del pensamiento liberal, romántico, decadentista e idealista. UNAM. Instituto de Investigaciones Filológicas. 451 pp. Genaro Valencia Constantino 477-484 2020-10-27
LOS ORGANISMOS INTERNACIONALES Y SUS IMPACTOS EN EL SISTEMA EDUCATIVO MEXICANO: RETOS Y PERSPECTIVAS Sara Rosa Medina Martínez 2005-07-18
Experience and Objectification. The Language of Pain in Wittgenstein Juan José Sanguineti 239-276 2016-12-27
Kant and Hegel on the Nature of Intentional Action. Continuity or Rupture? Luis Placencia García 171-200 2017-11-11
A computational and statistical text analysis perspective for the Sentiment Analysis of the conversation in social media about gubernatorial election debates Diego Espitia, Julián Atilano, Martín Zumaya 35-54 2023-12-20
Reflections on Intellectual Emancipation from Jacques Rancière’s “The Ignorant Schoolmaster” Diana Milena Patiño Niño 339 - 364 2018-12-13
Subjectivity and Subjectivation in Marx: A Confrontational Reading from Heidegger and Foucault Jesús Ayala-Colqui 109-144 2021-06-23
LA EVALUACIÓN DEL APRENDIZAJE: UNA CONSTANTE REFLEXIÓN Ligia Bedolla Cornejo, Mónica Alejandra Andrarde Sánchez 2012-10-08
The value of the forbidden in the campaign carried out to promote a Givenchy brand perfume. Case Study Manuel Canga Sosa 69-82 2023-06-30
The Nocturnal Riches of Edmund Husserl’s “Origin of Geometry”: An Introduction. Phenomenology, Visibility, and the Literary in the Young Derrida Ana Sorin 289-313 2021-12-11
Francisco Vicente Galán Veléz. Una metafísica para tiempos posmetafísicos. La propuesta de Bernard Lonergan de una metametodología Carlos Gutiérrez Lozano 457 2017-07-01
THE INNOVATIVE AND THE WORRYING ELEMENTS OF THE APPROACH OF THE 2022 CURRICULUM FOR THE UNDERGRADUATE PROGRAM FOR ELEMENTARY TEACHER EDUCATION Cruz Eréndida Vidaña Dávila, David Uriel Rodríguez Esquivel, Semiramis Armida Gaspar Velázquez, Juan Antonio Bocanegra Salas 235 - 249 2022-12-31
EL DOCENTE Y LOS PROGRAMAS ESCOLARES. LO INSTITUCIONAL Y LO DIDÁCTICO Elvia Marveya Villalobos Torres 2007-12-17
EXPANDIR LA UNIVERSIDAD MÁS ALLÁ DE LA ENSEÑANZA REMOTA DE EMERGENCIA. IDEAS HACIA UN MODELO HÍBRIDO POST-PANDEMIA Rocío Montañez López 179 - 182 2022-07-01
EXPECTATIVAS E INTENCIÓN DE CONTINUAR ESTUDIANDO EN JÓVENES CON TRAYECTOS DISCONTINUOS DE EDUCACIÓN MEDIA SUPERIOR Amparo Romero Valseca, Martha Leticia Gaeta González, Valentín Martínez-Otero Pérez 2021-07-02
The pandemic as a narrative resource: content and discourse analysis of two audiovisuals products Rodrigo Urcid Puga 45-55 2022-05-30
Philosophical Interpretations of the Mexican Independence José Manuel Cuéllar Moreno 369-407 2023-08-01