THE INNOVATIVE AND THE WORRYING ELEMENTS OF THE APPROACH OF THE 2022 CURRICULUM FOR THE UNDERGRADUATE PROGRAM FOR ELEMENTARY TEACHER EDUCATION Cruz Eréndida Vidaña Dávila, David Uriel Rodríguez Esquivel, Semiramis Armida Gaspar Velázquez, Juan Antonio Bocanegra Salas 235 - 249 2022-12-31
EL DOCENTE Y LOS PROGRAMAS ESCOLARES. LO INSTITUCIONAL Y LO DIDÁCTICO Elvia Marveya Villalobos Torres 2007-12-17
EXPANDIR LA UNIVERSIDAD MÁS ALLÁ DE LA ENSEÑANZA REMOTA DE EMERGENCIA. IDEAS HACIA UN MODELO HÍBRIDO POST-PANDEMIA Rocío Montañez López 179 - 182 2022-07-01
EXPECTATIVAS E INTENCIÓN DE CONTINUAR ESTUDIANDO EN JÓVENES CON TRAYECTOS DISCONTINUOS DE EDUCACIÓN MEDIA SUPERIOR Amparo Romero Valseca, Martha Leticia Gaeta González, Valentín Martínez-Otero Pérez 2021-07-02
The pandemic as a narrative resource: content and discourse analysis of two audiovisuals products Rodrigo Urcid Puga 45-55 2022-05-30
Philosophical Interpretations of the Mexican Independence José Manuel Cuéllar Moreno 369-407 2023-08-01
Lichtung in The End of Philosophy and The Task of Thinking: What Does the Clear of Being Have to Tell Us? Juan José Garrido Periñán 147 2017-07-01