Francisco Vicente Galán Veléz. Una metafísica para tiempos posmetafísicos. La propuesta de Bernard Lonergan de una metametodología Carlos Gutiérrez Lozano 457 2017-07-01
ADENTRARSE EN EL MUNDO DEL SÍMBOLO. LA FORMACIÓN ESTÉTICA EN CONTEXTOS EDUCATIVOS María del Carmen Bernal González 2000-12-01
Image and Difference: A Deconstructive Approach to Gottfried Boehm’s Theory of the Iconic Difference Roberto Rubio, Jacopo Vignola 227-257 2021-06-23
LINEAMIENTOS GENERALES EN TORNO A LA EDUCACIÓN ESCOLARIZADA DE PERSONAS ADULTAS Mónica Meza Mejía 2009-12-26
Review of "Love, Friendship and Storytelling. Talking with Young People about the Best-Loved Works of Their Generation" Iñigo Fernández Fernández 193-195 2023-12-29
Free online film production-programming in times of pandemic: film archives, research-training and the film industry Alfonso López Yepes 32-44 2022-05-30
The Nocturnal Riches of Edmund Husserl’s “Origin of Geometry”: An Introduction. Phenomenology, Visibility, and the Literary in the Young Derrida Ana Sorin 289-313 2021-12-11
UNA CARACTERIZACIÓN DEL HUMOR VIOLENTO EN LA ENSEÑANZA UNIVERSITARIA Anna María Fernández Poncela 2021-07-02
LA RESILIENCIA EN FAMILIAS QUE VIVEN LA DISCAPACIDAD, DESDE UN ENFOQUE CENTRADO EN LA FAMILIA Emma Verónica Santana Valencia 2019-06-24
The Starting Point, Assumptions and Scope of the Kantian Refutation of Idealism Matías Oroño 229 2017-07-01
RÉPLICA A: «NEZAHUALCÓYOTL. PENSAMIENTO, POESÍA Y EDUCACIÓN EN EL MÉXICO PREHISPÁNICO», Ana María Valle Vázquez 2015-11-09
EMOTIONAL INTELLIGENCE IN UNIVERSITY PEDAGOGY STUDENTS VERACRUZ, MÉXICO María del Carmen Sánchez Zamudio 117 - 133 2023-12-27
SABERES Y COMPORTAMIENTOS ÉTICOS NECESARIOS EN LA EDUCACIÓN DEL FUTURO Elvia Marveya Villalobos Torres 2001-05-01
Militant Pantheism. Hegel as a Political Symbol in the Marxian Narrative Angelo Antonio Narváez 341-368 2022-12-02
Reimagining a Community on the Basis of Vulnerability. Reflections From Judith Butler Adriana María Ruiz, María Soledad Gómez Guzmán 201-228 2020-10-27
FORMACIÓN DOCENTE EN COMPETENCIAS CON ENFOQUE HUMANISTA PARA ADAPTARSE AL CAMBIO Karina Trejo Sánchez 2019-06-24
EVALUACIÓN DIDÁCTICA DE SOFTWARE EDUCATIVO Sara Elvira Galbán Lozano, Claudia Fabiola Ortega Barba 2004-01-01