Bosch, M. (ed.). (2020). Desire and Human Flourishing: Perspectives from Positive Psychology, Moral Education and Virtue Ethics. Springer. 451 pp. Sandra Hernández González 465-470 2022-12-02
NATIONAL EDUCATION POLICY: EDUCATION DEVELOPMENT MASTER PLAN – CHARTING THE FUTURE Haili Dolhan, Naimah Ishak 2009-12-26
The Dual Function of Socratic Irony in Philosophical Interactions: Kierkegaard’s Concept of Irony versus Alcibiades’ Speech Shlomy Mualem 155-182 2023-08-01
Interuniversity Global Student Collaboration During COVID-19 Mindy Magrane, Mariana Garduño 144-153 2021-06-01
My Octopus Teacher: Aprendiendo de un pulpo para superar una pandemia José Luis Valhondo Crego 119-130 2022-05-30
EL DOCENTE Y SU PERCEPCIÓN DE LAS COMPETENCIAS SOCIOEMOCIONALES EN SU LABOR Viviana Yamileth Ordoñez Rodríguez 80 - 101 2022-12-31
PERFILES DEL LECTOR UNIVERSITARIO: GUSTO, IMPORTANCIA Y VIVENCIA DE LA LITERATURA Fabiola Torres Adame 2021-12-31
EL ENFOQUE DE COMPETENCIAS APLICADO A LA FORMACIÓN EN INVESTIGACIÓN CIENTÍFICA Yolvy Javier Quintero Cordero, Norma Molina Prendes, Mayra Alejandra Bustillos Peña, Betty Pastora Alejo 25 - 37 2023-12-27