Thomas Murner. (2017). El Juego de Cartas de Lógica. Edición bilingüe, traducción, introducción y notas de Jorge Medina. Prólogo de Mauricio Beuchot. México: Editorial Notas Universitarias, 286 pp. Juan Manuel Campos Benítez 473 - 477 2019-06-29
Online flm training and research in times of pandemic: state of affairs in Spain (March 2020-February 2021: a sample) Alfonso López Yepes 175-204 2021-06-01
FUNDAMENTOS ANTROPOLÓGICOS Y PEDAGÓGICOS PARA UN PROYECTO DE EDUCACIÓN PARA LA PAZ Ramón Moncunill Bernet 2003-01-01
Immersive narratives during the Covid-19 pandemic: An analysis of 360-degree videos on YouTube Carolina Gois Falandes, Denis Porto Renó 84-97 2022-05-30
Stefan Storrie (ed.) (2018). Berkeley’s Three Dialogues: New Essays. Oxford (UK): Oxford University Press. 240 pp. Alberto Luis López 465 - 472 2019-06-29
Challenges of the independent mobile video game creator ecosystem: a mexican perspective Stephanie Barquet Nemer, Bernardo Flores Heymann 11-20 2022-12-16
EVALUACIÓN DE LOS ESTILOS EDUCATIVOS PARENTALES EN UNA MUESTRA DE ESTUDIANTES FILIPINOS: IMPLICACIONES EDUCATIVAS Alfonso Osorio de Rebellón Yohn, Sonia Rivas Borrell, Jokin de Irala Estévez, María Calatrava, Cristina López del Burgo 2009-06-26
The value of the forbidden in the campaign carried out to promote a Givenchy brand perfume. Case Study Manuel Canga Sosa 69-82 2023-06-30